Tankar

Först och främst måste jag bara säga att det är så roligt att ha tagit upp bloggandet igen - Tack syster - jag såg din kommentar i ett inlägg, jag har sett att någon har varit inne och kollat på min blogg varje dag trots att jag inte har skrivit något, gullis <3
 
 
Det är väldigt skönt att ha en blogg att få skriva i. Det är så mycket tankar som snurrar runt i huvudet hela tiden och pånågot vis så blir det lite terapi. Man kan se situationen med nya ögon, litegrann utifrån, eftersom man samtidigt läser texten när man skriver den.
 
En annan reflektion jag har gjort är att jag skriver mycket lättare när jag skriver på datorn. De senaste inläggen har jag skrivit på telefonen, och jag känner att det blir inte riktigt lika bra flyt då eftersom det inte går lika fort att skriva där.
 
Den tredje reflektionen är att jag blir sugen på att uppdatera varje dag när jag väl är igång. Däremot så känner jag inte alltid att jag har tid eller idéer mitt i veckorna att skriva så detta inlägg är faktiskt tidsinställt (skriver detta söndag kl. 13:30). Jag har nog inte rikitgt reflekterat över tidsinställda inlägg innan, dvs. när bloggare jag följer lägger upp tidsinställda blogginlägg. Men jag förstår att man inte tycker att det är superkul. Jag känner att jag vill egentligen bara ladda upp detta samma minut som jag har skrivit det.
 
Hur som helst så ville jag bara dela med mig av att jag känner mig glad att ha börjat blogga igen. Då får jag lov att vara lite kreativ!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0