När livet säger stopp

Det var precis som att ledigheten tog ut sin rätt. Jag kände mig helt borta både fredag, lördag och söndag. På måndagen var det den enda dagen som jag faktiskt kunde sova ordentligt. För mycket stress och press på jobbet - och givetvis högkänsligheten på det.

Idag känner jag mig helt slutkörd. Jag är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag känner helt ärligt att jag hade behövt en paus från jobb, samhälle, folk - ja, en paus från allt..

Blir ledsen över att man alltid bara kör på. Vissa personer klagar ju aldrig heller. Då känner man sig som den som alltid klagar.. åh vad jag inte orkar med min högkänslighet idag. Just idag hade jag bara velat känna ingenting. Bara köra på som ingenting hade hänt. Precis som att jag inte kände av den dåliga stämningen i korridoren och precis som att jag inte såg mina kollegors trötta själar. Idag hade jag önskat att jag hade sluppit känna alla andras känslor. För jag vet inte hur länge till jag orkar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0