Att se de små detaljerna

 
Funderade lite över vad jag skulle publicera som inlägg nummer två. Jag är så ivrig att komma igång med skrivandet nu och jag har 1000 tankar på vad det är jag egentligen vill få ner i skrift. Nu är bara konsten att få ner ett moment i taget så att det blir ett sammanhang och att det blir något som man tycker är intressant att läsa - men jag ska jobba på det!
 
Denna vackra bild tog jag för två månader sedan. Den vita snön och den klarblåa himlen - hallelujah, vilken syn! Det är sånt här som jag verkligen kan uppskatta mina förmågor och egenskaper som HSP, highly sensitive persons. Att se de små detaljerna och bara sugas in i en helt annan värld. Jag känner mig verkligen välsignad att kunna uppleva och känna allt det jag gör. Samtidigt som det kan ta all min energi när jag vistas i "fel" miljöer och med "fel" människor. När man är HSP handlar mycket om balans. Man måste kunna säga nej och känna efter vad som är bäst för en själv. Samtidigt får man inte låta känslorna äta upp en - för man lever lätt genom sina känslor och inte alltid genom sina upplevelser.
 
Kärlek.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0