Harmoni

I lördags hade jag en riktigt skön och lugn dag. Jag tvättade massa, bland annat sängkläderna, städade undan och tränade med min kettlebell. Träningen var jobbig kan jag lova, men jag tycker det är så roligt att träna med kettlebell. Det är nog kombiationen av styrkan och konditionsträning som jag gillar. Jag brukar leta upp träningsvideos på youtube och så kör jag efter det, det är kanon.
 
Det var verkligen välbehövligt att ha en dag helt för mig själv. Kunna fixa och dona utan någon stress. Det ger mig verkligen energi och det är så skönt att ha den insikten. Man kan absolut inte jämföra sig med alla andra, man är sin egen personlighet och man gillar olika saker. Men det är ju det som kan vara roligt när man sedan träffar andra - att man är olika och det kan vara rätt intressant att fundera över hur någon annan tänker. 
 
Det känns även som att jag är i ganska bra balans just nu. Jag är nöjd och försöker intala mig själv att allt är precis som det ska vara. Allt som jag är med om kommer att leda mig fram till min dröm. Jag vill och måste tro på att det är så det kommer bli <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0