Jag är en magnet för mirakel

Fredag och ledig - kan det bli bättre? Dessutom ska vi strax åka ivög på spa. Det är verkligen så värdefullt att få det där dygnet, komma bort och bara vara. Inte ha några måsten alls. Ska bli riktigt skönt. Ett mantra just nu är jag är en magnet för mirakel. Jag känner verkligen att jag måste komma ihåg min tro för universum och attraktionslagen bättre. Jag vet ju att det gör underverk att ha ett positivt mindset. Lika attraherar lika
 
Jag har ju tänkt mycket på varför det inte kommer upp ett nytt jobb som jag trivs med. Men det kanske kan vara så att min lärdom var att fokusera på allt som inte är jobbet. Att förstå att det är inte bara jobbet som kommer göra mig lycklig eller olycklig. Utöver jobbet så trivs jag verkligen med mitt liv. Jag tycker att det är jättebra. Om jag hade haft ett jobb som jag hade älskat kanske jag inte hade uppskattat allt annat lika mycket? Jag vet inte. Men jag tror faktiskt att jag var tvungen att komma till denna insikten först. Det är allt annat utanför jobbet som är viktigt här i livet. Sedan tror jag ändå att jag inte är på rätt plats jobbmässigt. Men jag tror att jag har en större chans att hamna rätt nu när jag har kommit till den insikten. För nu vet jag - oavsett hur jobbigt mitt arbete är så har jag det fantastiskt bra utanför jobbet - och det är ju det som är livet <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0