Att känna efter

Idag är jag hemma från jobbet, för jag kände efter. Det har varit en sömnlös natt och när jag skulle gå upp så var jag både illamående och hade rejäl huvudvärk på grund av sömnlösheten. Jag vet att jag är extremt känslig när det gäller sömnen. Får jag inte mina timmar så känner jag mig ordentligt sjuk. Så jag valde att stanna hemma, för jag kände efter.
 
Får ofta höra på jobbet att jag är bra på att känna efter. Kan exempelvis ha planerat att gå och träna på gymet men sen känner jag att det jag egentligen behöver är att dricka te med en vän - och då gör jag det. Det är egentligen inte svårare än så. Men jag har märkt att andra inte tycker att det är lika enkelt som jag gör.
 
Men jag känner lite som så att det finns så många måsten här i livet, så det man själv har en bestämmanderätt över, och ofta ett väldigt enkelt val - då är det ju bara att göra det du egentligen vill. Det är sånt som blir livskvalitet, för du har själv valt det. Du vill det <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0