Let the game begin

Hallå! Onsdag och lillördag - kan det bli bättre? Det var en riktigt roligt och givande dag på jobbet med mycket nya idéer och tankar. Det är så härligt när man känner att det är ett öppet klimat och alla får säga vad de tycker och tänker. Det blir så mycket enklare att jobba då. Så för att summera jobbdagen så var det en kreativ onsdag idag. Kul när man får go bananas och brainstorma. Det betyder även mycket när chefen tror på en. Snart dags för RUS-samtal också, ska bli spännande att se vad chefen har för tankar kring det kommande året. Hoppas hen är nöjd med mitt arbete för året som gått.
 
Efter jobbet så träffade jag upp en vän och vi tog en powerwalk. Riktigt kyligt ute, men med det tjocka vinterjackan och dubbla byxor så gick det bra. Fördelen när man promenerar med någon är att man inte tänker på hur långt man går. Ofta blir det till och med att man står kvar utanför någon eftersom man måste prata klart. Min vän ska snart iväg och resa och jag blev så himla avundsjuk. Måste genast hem och börja kolla på resmål. Visserligen så blir det ju en liten resa snart då vi ska upp till fjällen i jul. En riktig tomtejul! Ska bli otroligt mysigt. Så himla härligt att man kan ta ledigt mellandagarna och bara ta det lugnt. Uppskattar så mycket att ha den möjligheten att kunna vara ledig mycket.
 
Hur som helst, nu blir det glöggmys och serie.
 
<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0