Söndagsmys

Godkväll, har haft en riktigt trevlig helg med vänner. Roligt när man träffas flera stycken och umgås. Vi började även planera nyår lite smått, finns några olika idéer så vi får se vart det landar. Vi var ute och åt på ett riktigt mysigt ställe. Man satt i sköna fåtöljer och musiken var lagom hög. Bra mat och trevlig personal. Känns alltid extra bra att gå tillbaka på jobbet måndag morgon när man haft en rolog helg. Finns lite nya idéer på jobbfronten också. Jag trivs ju verkligen som det är nu men det finns en möjlighet att få arbeta lite mer med hälsoarbete och arbetsmiljö - och det ligger ju mig nära om hjärtat så det hade varit riktigt roligt och inspirerande. Jag tänkte ta upp det med min chef på RUS-samtalet och så får vi se vad hen säger.
 
Hämtade ut paket idag, det var julkappar till syskonbarnen. Och på tal om julklappar - endast 3 veckor till julafton! Galet är vad det är!! Men också så himla roligt. Det är också väldigt skönt när helgdagar kommer för då får man den där naturliga pausen i vardagen. Även om jag älskar mitt arbete så är det så himla viktigt att vila och återhämta sig! Nu ikväll ska sambon laga mat och sen ska i nog bara slappa framför tv:n. Kanske fika lite efter middagen med allt som vi har julbakat. Hade varit gott att smaka lussekatterna för dem har jag inte smakat ännu.
 
<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0