Att börja blogga

Då tänkte jag att det var dags för mig att börja blogga igen. Hittade min gamla blogg här, som jag startade år 2010. Vem kunde tro att jag skulle starta upp en ny blogg 7 år senare.
 
Vad ska denna blogg handla om? Jag döpte den till en miljon intryck. Och som alla intressanta berättelser så finns det såklart en betydelse av namnet. För mig är namnet egentligen bara en förklaring av min vardag. Jag är en högkänslig eller högsensitiv person, beroende på vad man vill kalla det. Det är alltså min personlighetstyp och som så fint någon beskrev det "my blessing and my curse".
 
För tillfället tänker jag att jag kommer att vara anonym. Just med tanke på att jag inte vet vad jag kommer att vilja skriva och hur personlig jag kommer att bli.
 
Bara framtiden kan ge oss svaren.
 
Kärlek.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0