10 orsaker att älska dig

Vi kanske inte alltid tänker på alla de där små sakerna som gör att vi älskar en annan person. Jag tog mig tiden att skriva ner 10 saker om min andra halva. Det behöver inte vara stora saker, men det gör att hjärtat slår ett extra slag <3
 
  • Jag älskar sättet du ler mot mig. Det får mig att känna mig varm inombords.
  • Jag älskar att du börjar skratta när jag gapskrattar.
  • Jag älskar att du håller min hand när vi ska sova.
  • Jag älskar att du kan upptäcka de där små sakerna som jag gör.
  • Jag älskar att du anstränger dig och tar fram "finvinet" nästan varje helg.
  • Jag älskar hur du tåflörtar med mig när vi sitter mitt emot varandra om vi är och äter middag hos någon.
  • Jag älskar att du köper lakrits till mig på helgen för du vet att jag tycker om det.
  • Jag älskar när du säger att jag är fin.
  • Jag älskar att vi har mycket tid tillsammans.
  • Jag älskar att du har mycket energi på kvällen när jag är supertrött.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0